Možnosti objednání zboží
- E-mail: [email protected]
- Telefonicky: +420 548 425 431
- Faxem: +420 548 216 352
Dodací a platební podmínky
- U běžného zboží, které je trvale skladem, je dodací lhůta 3 - 5 pracovních dní od objednání nebo dle dohody. V případě nedostatku objednaného zboží je zákazník o této skutečnosti informován .
- Doprava je uskutečňována Českou poštou – platba převážně dobírkou (hotově) nebo dle předchozí dohody (platba předem, u stálých zákazníků převodem).
- Paušální poplatek za 1 zásilku: cenu sdělí zaměstnanci prodejny čalounických potřeb a materiálů.
- Přeprava objemného zboží, zásilky nad 30 kg a lepidlo je prováděna prostřednictvím služby – Logflex – úhradu služby hradí odběratel dle skutečných nákladů při převzetí zásilky. Cena přepravy počítána individuálně, dle ceníku přepravce. Info o ceně přepravy získáte též na telefonu 548 425 431, 548 425 432, 548 425 430 (prodejna čal. potřeb).
- Prodávající poskytuje 12 měsíční záruku na skryté vady u prodaného zboží od data jeho vyskladnění. Zjevné vady je kupující povinen reklamovat do 10 dnů od data vyskladnění.
- Prodávající nepřebírá zodpovědnost za vady vzniklé nevhodným použitím zboží, případně použitím nevhodné technologie při dalším zpracování.
Za vady vzniklé přepravou odpovídá přepravce, kupující je povinen tyto reklamace u přepravce uplatnit na základě zápisu o škodě, sepsané při převzetí zásilky.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.