Čalounické potřeby

Dodací a platební podmínky

 Možnosti objednání zboží

 

  1. E-mail:           [email protected]
  2. Telefonicky:   +420 548 425 431
  3. Faxem:          +420 548 216 352

 

Dodací a platební podmínky

 

  1. U běžného zboží, které je trvale skladem, je dodací lhůta 3 - 5 pracovních dní od objednání nebo dle dohody. V případě nedostatku objednaného zboží je zákazník o této skutečnosti informován .
  2. Doprava je uskutečňována  Českou poštou – platba převážně dobírkou (hotově) nebo dle předchozí dohody (platba předem, u stálých zákazníků převodem).
  3. Paušální poplatek za 1 zásilku: cenu sdělí zaměstnanci prodejny čalounických potřeb a materiálů.
  4. Přeprava objemného zboží, zásilky nad 30 kg a lepidlo je prováděna prostřednictvím služby – Logflex – úhradu služby hradí odběratel dle skutečných nákladů při převzetí zásilky. Cena přepravy počítána individuálně, dle ceníku přepravce. Info o ceně přepravy získáte též na telefonu 548 425 431, 548 425 432, 548 425 430 (prodejna čal. potřeb).
  5. Prodávající poskytuje 12 měsíční záruku na skryté vady u prodaného zboží od data jeho vyskladnění. Zjevné vady je kupující povinen reklamovat do 10 dnů od data vyskladnění.
  6. Prodávající nepřebírá zodpovědnost za vady vzniklé nevhodným použitím zboží, případně použitím nevhodné technologie při dalším zpracování.
    Za vady vzniklé přepravou odpovídá přepravce, kupující je povinen tyto reklamace u přepravce uplatnit na základě zápisu o škodě, sepsané při převzetí zásilky.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.